Monday, January 28, 2013

Nasha: Berita lawak bodoh dari Utusan


Kat atas sekali (tajuk utama).. kununnya Nasharudin Mat Isa dipecat kerana sertai lawatan PM ke luar negara.

Kat para pertama bawah tu laporkan... Nasha dipecat oleh Majlis Syura Ulamak pada 13 Januari lalu.

Kat para ketiga laporkan... antara sebab Nasha dipecat kerana menyertai PM ke Gaza pada 22 Januari.

Macam niilah contohnya... 'pengadil layangkan kad merah kepada penjaga gol kerana penjaga gol itu menangkap bola di luar kawasan penalti. Kad merah dilayangkan di minit ke 13 dan pengadil tu tangkap bola luar kawasan penalti minit ke 22.'... Ehh, boleh percaya ke kalau ada berita laporkan macam ni...

Luu pikiag laa sendiri... ki ki kiii.

4 comments:

  1. Salam.
    Tuan minta pautan(LINK) blog http://revolusifikiran.blogspot.com dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam senarai BLOG POLITIK POPULAR. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

    ReplyDelete
  2. Keputusan memecat Nasha itu sudah lama dibuat cuma menanti masa yang tepat sahaja untuk diumumkan.
    Tarikh samada 13, 14 atau 15 tu tak penting ...kerana tarikh tu cuma wayang saja....

    ReplyDelete
  3. Aduh duh,...Nik Aziz makan kek di rumah Karpal pulak dah !
    Berarak maulidur rasul tok guru kata bidaah,..sambut besday kat rumah orang yang anti hudud tu hukumnya macamana pulak yer ??

    ReplyDelete
  4. hj Mat pergi surau belajar lagi ya.... haji je tak cukup nak ulas pasal islam kalau jahilll

    ReplyDelete