Monday, October 15, 2012

Ceramah TIBAI di Sungai Rokam penuh dengan maki hamun

 Zahid Mat Arip bekas Naib Pemuda PKR sebagai wakil TIBAI dan Zulkifli Nordin bekas ahli Parlimen PKR dari Kulim sebagai wakil JATI di ceramah bersama UMNO dan Perkasa
Sebahagiannya golongan remaja yang diangkut dengan lebih dari 10 buah bas bagi meramai orang
 Bas-bas menurunkan penumpang dari luar kawasan jika tidak ceramah Hamidah Osman sudah tentu tiada sambutan.
Bukan datang sahaja.. cukup dengan jamuan makan, kenderaan dan upah

5 comments:

  1. UMNO ni dah tak ada Kekuatan lagi!
    Midah dah Menopaus ke?

    Mengapalah "ANJING2 KURAP GILA TAK BERTUAN" diupah menyalak, tak ada ke ANJING yang elok sikit? Kuman "RABIES" anjing2 kurap gila ni kan BAHAYA mana ada orang nak dekati. Orang tengok pun jijik.
    Lagipun "AYAM TOGEL" pun tak takut kat anjing2 kurap gila apatah lagi "AYAM SABONG". Umum dah maklum anjing2 kurap gi hanya MAKAN SISA BUANGAN DIDALAM TONG SAMPAH ATAU DALAM LONGKANG.
    TUBUH TAK SIHAT OTAK MEMANG GILA LAH, TAK ADA KEKUATAN CUMA BAWA PENYAKIT AJE.

    ReplyDelete
  2. Sekali kita mengutuk atau memfitnah org tanpa kita tahu kebenaran yg sebenar 10 kali fitnah itu Allah swt terbalikannya semula kpd kita dan keluarga. Adalah lebih baik kita sama2 berdoa kehadrat Allah swt agar kebenaran akan ditunjukkan. Itupun kalau tuan percaya kpd kebesaran Allah swt.

    ReplyDelete
  3. Betul tu. Aku setuju. Apa salahnya Umno dan Pas sama2 bermuzakarah.? Demi alif (agama) ba (bangsa) ta (tanah air). Inilah yg sebaiknya.

    ReplyDelete
  4. bermuzakarah dgn org2 yg nk menghancur kn kita ke?Semasa mereka kuat mereka bertekad untuk menghancur kn PAS tp bila mereka dh ter cungap2 baru ingat kn perpaduan ke?Allah pun dh tk terima taubat hamba ny klau nyawa dh sampai ke halkum.

    ReplyDelete
  5. Muzakarah janganlah kamu buta sejarah dan buta hati siapa itu umno

    ReplyDelete