Monday, January 25, 2010

Ahli Parlimen Kinabatangan melangkah 'Wedding of the Year'

Pengetahuan kita ahli Parlimen adalah penyambung Suara hati rakyat menengahkan masaalah serta penyumbang kepada perubahan dasar Negara. Jarang ditemui Ahli Parlimen bakal menjadi glamour dan famous dikalangan umum melangkau peringkat umur dan lapisan masyarakat melalui langkah luar-biasa ini.
Ahli Parlimen BN kawasan Kinabatangan, Sabah Datuk Bung Mokthar Radin telahpun heboh diketahui berkahwin dengan artis Zizie Ezette, namun setakat ini belum ada lagi tersiar gambar mereka berdua apalagi dalam suasana mesra begini.
Gambar ini yang diterima menerusi Facebook Agendadaily ini dikatakan diambil pada satu majlis. Tidak dapat dipastikan siapa yang ambil gambar ini dan ia sudah disiarkan dalam sebuah laman web mengenai artis hari ini. Selamat bahagia Datuk Bung. -25/1/2010
Isu di luar Parlimen juga hangat dan panas dijelmakan Bung Mokthar Radin -wakil dari Sabah ini. Pastinya Shahrizat Abdul Jalil terkedu menjawab soalan wartawan, -bp





1 comment:

  1. macamana orang politik ada masa berkenalan dengan artis ye...tapi tak ada masa nak selesaikan masalah rakyat dan negara,ekonomi negara makin merudum....rakyat makin menderita,pemimpin makin bersuka..

    ReplyDelete