Thursday, March 29, 2012

Tarian separuh bogel didenda RM25

Cuma 25 ringgit, itu agaknya nilai maruah remaja sekarang. Masalah keruntuhan moral para remaja terutama orang melayu yg beragama islam semakin kritikal….tu yg dpt tangkap…kat luar sana lagi bersepah anak2 muda melayu yg hanyut dgn arus moden masyarakat barat yg begitu menjijikkan.

Ternyata undang2 manusia gagal memperbaiki masalah yang berlaku, namun masih yang kurang yakin kepada hukum Allah mencari dalih dan alasan mengingkari perintah Allah. Kembalilah kepada ajaran Islam….jadikan Islam sebagai pegangan dan cara hidup yang utama dlm mendidik anak2. Hanya hukum hudud yang dpt menegah drp perbuatan mungkar ini.

Insaflah, iman dan takwa sebagai penyelamat kita. Anak adalah amanah, nasihatilah ….ingat! wanitalah penghuni neraka yg paling ramai….mahukah anak kita menarik anda ke neraka nanti?

SEREMBAN 28 Mac – Tiga wanita beragama Islam didenda RM25 seorang oleh Mahkamah Majistret di sini semalam selepas mengaku bersalah atas tuduhan berkelakuan kurang sopan dengan melakukan aksi tarian tiang di sebuah pusat hiburan di Nilai dekat sini Sabtu lalu.

Faiqah Azizan, 24, Nurul Huda Abdul Rahman, 23, dan Nooranishah Mohamad Isa, 19, membuat pengakuan itu selepas pertuduhan dibacakan di hadapan Majistret Mohamad Izwan Mohamed Noh. Mengikut pertuduhan, ketiga-tiga wanita tersebut yang berasal dari Kuala Lumpur didakwa mempamerkan tarian tiang di atas pentas dengan pakaian kurang sopan di tempat hiburan awam. KOSMO

1 comment:

  1. Inilah hasil modal insan kerajaan skang ni...

    ReplyDelete