Tuesday, March 13, 2012

Gambar sensasi sepanjang minggu

9 Mac KUALA LUMPUR: “Emak saya bang, takkan saya tak sayang. Apapun yang berlaku, sebagai anak saya mohon ampun dan maaf dengan apa yang terjadi. Hanya Tuhan yang tahu perasaan saya ketika ini, saya harap mak memahaminya,” kata Amir Mohd Omar, 27, anak Faridah Maulud, ibu yang ditinggalkan di sebuah hotel bajet di sini sejak 3 Mac lalu.

“Saya buntu dan seperti tenggelam punca kerana dalam hati tidak terlintas langsung untuk menyusahkan ibu seperti itu. 
10 Mac Mahkamah Persekutuan menjatuhkan hukuman penjara setahun terhadap imam Hoslan Hussein semalam kerana membaling kasut ke arah Hakim Mahkamah Rayuan. Insiden berlaku pada 22 Feb lalu pada sessi perbicaraan apabila keputusan tidak menyebelahi beliau. Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) mendapat perintah mengusir Hoslan dari menetap di kuarters di Masjid Ar-Rahimah, Kampung Pandan.  
11 Mac Suami Datuk Seri Shahrizat Jalil (Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat) iaitu Pengerusi Eksekutif Perbadanan Fidlot Nasional (NFCorp), Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur terhadap dua pertuduhan pecah amanah dan dua pertuduhan melanggar Akta Syarikat. Kak Ijat berpakaian serba putih tanda bersih??.
12 Mac Datin Seri Rosmah Mansor, Perdana Menteri- Datuk Seri Najib Razak, Yang di-Pertuan Agong- Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah dan Raja Permaisuri Agong- Tuanku Hajah Haminah di Upacara perasmian pembukaan mesyuarat pertama penggal kelima persidangan Parlimen ke-12. RM terlebih menonjol hingga berkerut Najib Razak.
 12 Mac Bekas ahli bina badan negara Datuk Malek Noor 56 akhirnya selamat bergelar suami kepada Pakar Pediatrik, Dr Wan Asma Wan Ismail 52 di Pusat Dagangan Kelantan (KTC), Kota Bahru . Dr Wan Asma mempunyai 7 orang anak berusia 11 hingga 30 tahun serta empat orang cucu dan sudah tiga tahun menjanda manakala Malek Noor memiliki seorang anak angkat iaitu Nik Nuramalin Aisyah Nik Mahmud berusia 2 tahun. Nik Aziz tetamu istimewa di majlis ini.

1 comment:

  1. WAKAWAKA....DARI DATIN SERI HAJJAH ROSMAH MALANGNYA CUN BAJU INI DIPAKAI PADA BODY MODEL AL-TANTUYYA TAK PUN PADA ARTIS PD ZIANA BAPANYA PAK ZAIN..TAK SESUAIIII SANGAT LEBIH KURANG SYIOK..SYIOK TAK..TAKKKK .. TAKKK.?

    ReplyDelete