Sunday, November 1, 2009

Majlis Rakyat bersama Pemimpin dihadiri lebih 10,000 orang meskipun hujan renyai

IPOH 31 Okt 2009 Majlis Rakyat bersama Pemimpin dihadiri lebih 10,000 orang dlm hujan renyai yang diadakan di Markaz Tarbiah PAS Chemor , Ipoh malam tadi. Ceramah disampaikan oleh Tuan Guru Nik Abdul Aziz Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS pusat, Dato Seri Ir Mohammad Nizar Menteri Besar Rakyat Perak, Dato Ngeh Ho Kam Pengerusi DAP Perak dan Mustafa Kamil Ayob Pengerusi PKR Perak.
Hal demikian kerana rakyat ingin mendapatkan penjelasan terus dari pemimpin dari peristiwa bersejarah yang baru berlaku iaitu; Krisis 2 Sidang serentak berlaku di DUN Perak pada 28 Okt, Agenda Mesyuarat Khas PAS pusat di Kuala Lumpur berbincang saranan Nik Aziz pada 30 Okt dan Konvensyen pertama Pakatan Rakyat yang di adakan di Ipoh pada 31 Okt 2009.

5 comments:

  1. btl punya ramai org dapat...saya dpt rm10 ikut pak aji dtg majlis tuhh...

    ReplyDelete
  2. ptt ler beratus2 bas sekolah kt chemor td..

    ReplyDelete
  3. yeke bro?xyah nk kencingla...ingt mcm bn ker nk kasi 10 inggit pg majlis pakatan rakyat?aku pg program tue x kene byr pn..nk tipu pn agak2 la..kui kui kui..

    ReplyDelete
  4. buat Anony 12:31:00PM..

    usahlah cemari lidah anda dengan fitnah, gelapkan hati anda dengan fitnah, nipiskan iman anda dengan fitnah. Tak perlu anda bohongi org lain sebab PAS tidak pernah bayar orang ramai utk hadiri majlis-majlisnya.

    ReplyDelete
  5. Pak aji mana yg bagi kau rm10 tu. Buat fitnah pandai mcm MB (Mat Black)haram pujaan kau tuuu.

    ReplyDelete